Jak dbamy o bezpieczeństwo naszych Pacjentów? - Unicardia Kraków
Rejestracja
Covid-19-Sprawdź!

Jak dbamy o bezpieczeństwo naszych Pacjentów?


Bezpieczeństwo naszych Pacjentów jest dla nas najważniejsze!

Wprowadziliśmy szereg rozwiązań mających na celu stworzenie jak najwyższej ochrony osób przebywających w naszej klinice.  

Oto jak dbamy o nie każdego dnia:

 

Wszyscy nasi  Lekarze – Specjaliści zostali wyposażeni w specjalne środki ochrony osobistej takie jak przyłbice, rękawiczki jednorazowe, maseczki ff3 oraz fartuchy chirurgiczne dzięki którym nasi Pacjenci mogą czuć się wyjątkowo bezpiecznie przebywając na terenie naszej kliniki. Dodatkowo każdy z Pacjentów udający się na konsultację zostaje wyposażony w parę rękawiczek jednorazowych oraz maseczkę chirurgiczną jednorazową. Na terenie całego obiektu  dostępne są dla Państwa pojemniki zawierające płyn do dezynfekcji oznaczone specjalnymi napisami.

 

 

Wprowadziliśmy całodobową sterylizację powietrza, dzięki specjalnym urządzeniom rozstawionym na terenie całej kliniki. Powietrze przepływające przez urządzenie oczyszczone jest z niepożądanych bakterii, wirusów, drożdży oraz zarodników pleśni dzięki wytwarzanej dawce promieniowana  UV.  Zapobiega to również ich namnażaniu się. Urządzenia wyposażone są również w ruchome przysłony, które chronią Pacjentów przed bezpośrednim promieniowaniem, dzięki czemu przebywanie w okolicach sterylizatora jest całkowicie bezpieczne

 

 

Na terenie całej kliniki znajdziecie Państwo pojemniki z płynem do dezynfekcji, udostępnione dla wszystkich Pacjentów. Cały personel oraz specjaliści wyposażeni są w środki najwyższej ochrony osobistej takie jak maski ff3, przyłbice, rękawiczki jednorazowe oraz fartuchy chirurgiczne. Posiadamy również sterylizatory UV-C, które rozstawione są na terenie całej kliniki, w celu zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa

 

 

 

Wszystkie powierzchnie znajdujące się na terenie całej kliniki są nieustannie dezynfekowane przez naszych pracowników, dzięki czemu każdy Pacjent może czuć się całkowicie bezpiecznie. Dzięki nowej organizacji planowania wizyt, powstały 10 minutowe przerwy umożliwiające przeprowadzenie wszelkich czynności dezynfekcyjnych zarówno w gabinetach jak i w części recepcyjnej oraz na powierzchniach komunalnych wspólnego użytku.

 

 

 

 

Każdy, odwiedzający naszą klinikę Pacjent, obowiązkowo wyposażany jest w Biurze Obsługi Pacjenta w środki ochrony osobistej takie jak jednorazowa para rękawiczek oraz maseczka chirurgiczna, jednorazowa. Na terenie całego obiektu znajdziecie Państwo również specjalnie oznaczone pojemniki z płynem do dezynfekcji.

 

 

 

 

Wprowadziliśmy nowy, bezpieczny tryb organizacji wizyt w naszej klinice, dzięki czemu ograniczyliśmy możliwość kontaktu między Pacjentami. W ten sposób nie tylko zmniejszamy ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa ale też zapewniamy bezpieczeństwo dla naszych Pacjentów,  Personelu oraz Specjalistów.  Każdą wizytę oddziela 10 minutowa przerwa pozwalająca również   na przeprowadzenie pełnej dezynfekcji gabinetu oraz części wspólnych, oraz wymianę środków ochrony osobistej przez Lekarza – Specjalistę.

 

 

Wszelkie środki ochrony, które wprowadziliśmy do naszej kliniki mają na celu zapewnienie jak największego bezpieczeństwa naszym Pacjentom. Możliwe jest to również dzięki specjalnie zaplanowanym 10 minutowym odstępom czasowym pomiędzy wszystkimi wizytami oraz szerzenia przez nas idei bezpieczeństwa Tele-Porad oraz Video-Konsultacji dla wszystkich, których stan zdrowie nie wymaga osobistej wizyty  w klinice

 

 

 

 

Aby zapewnić możliwie jak największe bezpieczeństwo innym Pacjentom, naszym Specjalistom i Personelowi – zachęcamy do skorzystania z Tele-Porad lub Video – Konsultacji z naszymi Lekarzami, którzy dostępni są dla Państwa często w szybszych terminach niż na konsultacje bezpośrednie. Jeśli tylko Państwa problem nie wymaga bezpośredniej wizyty w naszej klinice, zapraszamy do rejestracji pod nr tel 12 300 48 00, 12 626 08 08 oraz pod adresem e-mail: recepcja@unicardia.pl.

 

 

Jeśli Ty lub ktoś z Twoich bliskich czujecie się źle, macie podwyższoną temperaturę ciała lub objawy przeziębienia (ból mięśni, katar, kaszel, ból gardła, duszności) – nie zapomnij nas o tym poinformować! W trosce o bezpieczeństwo innych Pacjentów oraz Personelu i Zespołu Specjalistów, zaproponujemy zmianę na inny dogodny termin lub organizację Tele-Poradę czy Video-Konsultację z wybranym Lekarzem.

 

 

 

Wobec zachowania najwyższych standardów bezpieczeństw staramy się ograniczyć czas przebywania Pacjenta do niezbędnego dla jego zdrowia minimum. Tak więc jeśli posiadają Państwo jakiekolwiek dodatkowe pytania, lub chcą poruszyć kwestię  dotyczącą zabiegu, zachęcamy do kontaktu poprzez e-mail: recepcja@unicardia.pl . Jesteśmy dla Państwa dostępni do odpowiedzi przez całą dobę.

AktualnościKoronawirusPoradnik pacjenta

Komentarze wyłączone